Sorg i kväll!!!

Min kära barndoms kompis Anki firar sin 40 års fest i Strömsund i kväll med sina vänner och sin familj. Alla kommer - utom jag! Jag vet att hon är jätte besviken och det är bara förnamnet på hur jag känner mig. Men jag hade inget val och blev tvungen att avstå i sista minuten...
Men mina tankar går till Anki och hennes fest i kväll. Jag hoppas hon får de överraskningar hon förväntar sig. Hon har nämligen beställt överraskningar och roliga lekar. Hon vill skratta mycket och få sjunga gamla godingar så det hoppas jag att de får till för hennes skull!
Om allt går i lås så är planen att Anki och hennes käre man Lasse-passe-nasse flyttar till Gnesta i sommar. Och det hoppas jag innerligt att de gör. Då kommer vi inte kunna missa varandras fester - ever!!
Anki i mitt vardagsrum i somras - så jätte roligt att du o Lasse kom!! Vilka härliga dagar vi fick tillsammans!
Bamse kram till dig min vän!!
1 Annicka:

skriven

Jag har sökt dig, men får inte tag i dig.Har du bytt mobilnummer? Blir lite orolig för dig

Kram Annicka

Kommentera här: