Jag - Alexandra.P

Namn: Alexandra Pettersson
Bor: Gnesta i Sörmland
Ålder: 41 år ung
Parti: Centerpartiet såklart
Civiltillstånd: Sambo med Gustavo
Familj: Ellinor 15, Olivia 13, Vanessa 11, Sebastian 8 och så Gussen-pussen såklart...
Husdjur: Nej, tidigare vår underbara norska skogskatt Tasse men han blev kvar hos grannarna när vi flyttade
Personlighet: Snabb, engagerad, pratar mycket, driven, vill hela tiden utveckling, analytisk och problemlösnings inriktad
Sämsta egenskap: Svårt att vänta på min tur - avbryter och räcker inte alltid upp handen och dåligt morgonhumör
Bäst med mitt yrke: Alla underbara och utmanande barn och deras familjer som jag träffar
Trist med mitt yrke: Att inte ha uppehålls tjänst och öppning/stängningstiderna på förskolan...annars när man måste anmäla vid misstanke att ett barn far illa...det är tungt men en skyldighet mot barnet!
Bör göra oftare: Ringa min familj och vänner...
Hatar jag att göra: Motionera...det vet alla som känner mig...fast jag bör ju göra det men inte just nu
Jag gillar att göra: Se mina tjejer spela handboll - typisk idrottsmamma plus mkt annat såklart
Uppdrag: Ordinarie i socialnämnden, Handikapprådet i Gnesta, ersättare i Centerstyrelsen i Gnesta
Detta får räcka...filar på ett nytt inlägg av mer seriös karaktär - ovan fungerar som läsning för er som vill veta mer om min person.
Kram
Alexandra

Kommentera här: