Kretsmöte och föräldramöte på torsdag!

Tjo, vad allting krockar hela tiden!!
På torsdag ska vi "kampanja" igen utanför affärerna mellan kl 16-18 i Gnesta med Centerpartiet. Vi ska dela ut kundvagns polleter till kunderna o prata politik med dem. Kankse en o annan disktrasa med Ceterpartiet logga på...snygga..jag har 2 st hemma!
Efter det ska vi ha sill o potatis på Träffpunkten en timme och sedan är det kretsmöte kl 19-21...eller 22...eller 23....
Vad ska jag göra då? När de andra pratar politik?
Jo, jag ska följa med min dotter Ellinor på föräldramöte i Huddinge som startar kl 19.30. Hon har blivit värvad till Huddinge HK (handbolls klubb) för de tycker hon är så duktig och de vill ha henne som lagmedlem där.
Jag är sååå stolt över henne!!
Så för min del - vi kan ses utanför Konsum på torsdag kl 16-18. Sen åker jag som stolt mamma till Huddinge o träffar det nya laget! Det var inget svårt val - det förstår ni va?
/ Stoltmamma Alexandra

Kommentera här: