Världens bästa och finaste lillebror!!


Dennis min älskade lillebror

Jag har en av de finaste människorna som går på den här jorden till lillebror!
Det är fantasiskt att få ha ett syskon som jag har. Han har alltid stått mig nära oavsett avstånd i mil. Tillsammans är vi en oslagbar kombination...!

Dennis har sedan en tid flyttat till en annan ort och har tagit ett stor beslut. De enorma steg i sin personliga utveckling han har gjort är beundransvärda.
Vägen han valde att styra in sitt liv på är så rätt.
Vi hälsade på honom och spenderade dagar tillsammans allihopa i klanen i påskas och hela familjen är så glad för hans positiva riktning i livet.

Att min lillebror är den han är idag är enbart hans egen förtjänst för det är hans beslut som har hjälp honom att bryta mönster.

Dennis älskade lillebror - du är sååå duktig och så stark fortsätt vara det och du vet vad som gäller:
go for it and dont giv up!

Älskar dig och stöttar dig trots avstånd och motgångar!
Kramar
Sandra

Kommentera här: