Min tur nr II

Nu är det min tur i familjen att sitta här med en ny mobil. Jag har inte önskat mig den, utan var så nöjd med den mobil jag hade innan...trots att den var gammal och sliten och väldigt ful!

Tyvärr råkade gamla fula mobilen ut för en liten olycka och blev väldigt blöt för flera veckor sedan. Så nu är den borta.
Min snälla pappa kom på besök sent i går kväll och med sig hade han en ny mobil.
Jätte snällt, verkligen, för det var inte så lätt som jag trodde att leva utan mobil. Pappa har en likadan så jag fick en snabblektion innan de åkte i morse. Lillebror hjälpte mig också via chatten...men fortfarande är inte allt klart.
Sitter här och försöker skapa nya kontaktlistor med hjälp av sambon. Han är en klippa på sånt här...tekniknörd som han är! På gott o ont men idag är det på gott! Jag lovar!
Jag själv är helt ointresserad av mobiler, de ska bara fungera och det värsta av allt är att det inte är knappar på den nya mobilen. Jag kommer aldrig lära mig den här modellen...puh!
Fast den är snygg, smidig och liten och det blir fina foton på den.
Ni som har min Facebook; läs min statusuppdatering så får ni mitt nya nummer! Hör av er med era nummer så jag kan lägga till er i min nya kontaktlista!
Tack o hej leverpastej!
/Alexandra

Kommentera här: