Mor och dotterdag

- Mamma, kan vi inte åka och bada idag? Härlig fråga av en dotter som snart är 18 år och som vill spendera tid med sin mamma...! Ingen blir gladare än jag!

Ensamna, Ellinor & jag! Ensamna en dag på hennes sommarlov och min semester. Minns inte när det hände sist eftersom hennes kalender och liv är fullt med annat än att hänga med mamma. Men idag kom frågan...åh, vad glad jag blev!
MYSFAKTOR!!
Vi placerade oss på badbryggan, alldeles ensamna. Fika, tidningar och mobiler låg i väskan och skulle komma att användas flitigt...!
Sköna timmar hade vi, mor och dotter. Bland annat planerade vi för Ellinors 18-års fest där vi satt och solade.

När vi kom hem var vi nöjda och lite brunare...!
Ytterligare en härlig dag till samlingen av underbara sommardagar jag lägger i minnesboxen till hösten då jag vet att jag kommer att behöva kraft och styrka.

Kram
Alexandra

Kommentera här: