Fantastisk respons, tack!

Åh, vad jag har saknat att blogga och vad jag hade glömt bort hur härligt det är att vara många för att kämpa för det man tror på. Ensam är inte alltid starkast, fler är starkare...! 
 
Tack för den fina responsen jag har fått idag för mina inlägg jag gjorde i går och besökarantalet har gått upp jätte mycket trots att jag inte "gjort" något speciellt för att locka läsare till bloggen. Glädjande..! Tackar ödmjukast ännu en gång!
 
 
Idag har jag ätit middag ute med min älskade Ellinor och det är så härligt att få egen tid med henne nu när hon inte är hemma så ofta. Hon skulle egentligen ha träffat pojkvännen men valde att åka med hem utan honom för att ha tid med sin lillebror...snuttis Ellen!! 
Vi åkte direkt till ett disco som Mr Lito var på och gissa om han blev glad! 
 
Lägger upp en bild som Ellinor använder ofta på sin blogg för att ilustrera sin kärlek till Mr Lito. Lånar den för att visa...
Nu är han hemma, efter att jag hämtade honom lite senare och sitter med "paddan" brevid sin stora syster i soffan, som även hon är upptagen med en teknisk pryl. Så...nu har de kvalitéets tid på lika villkor. Snart ska de sova, han vill sova i hennes stora säng i hennes rum, och det får han såklart! ;)
 
Det värmer i mitt hjärta att se stunder då barnen verligen njuter av varandras sällskap och att de tar vara på tiden de har tillsammans när de väl träffas! 
 
Jag kommer att sova gott i natt efter en otroligt krävande vecka, för att gå upp tidigt och sätta mig och plugga andra halvan av tentan. Den ska lämnas in i kommande vecka! Bara köra på!
 
Var rädda om er och tack igen för all respons jag fått för mina tre sista nlägg! 
Det värmer och det stärker!
 
Kram
Alexandra
 
 
 
 

Kommentera här: