Kommentarsfältet öppet men slutet

En del bloggare publicerar sina inlägg och andra gör det inte... Jag tillhör dem som inte gör det vanligtvis. Men några små kommentarer har blivit publicerade och jag förstår inte varför.
 
 
Idag har jag fått många väldigt fina kommentarer på mina senaste inlägg och det gör mig glad. Men det gör mig mindre glad att se några små kommentarer har lyckats komma ut offentligt. Det vill jag inte och därför har jag tagit bort dem med respekt för dem som skriver så fint till mig. Inga hemligheter alls men jag försöker hålla dem för mig själv av respekt. Det finns många fina kommentarer som inte visas och som är privata, som andra inte behöver ta del av. Jag har gått igenom dem alla, det tog en stund... Men nu har jag tagit bort de som har legat öppet och "gömt"  dem bland alla de andra dolda kommentarer i säkert förvar...
 
Fortsätt kommentera och hör av er. Jag svarar så fort jag kan och jag uppskattar era fina ord men även era frågor.
 
Kramar och tack för alla kommentarer!
Kram
 
Alexandra

Kommentera här: