Till kära mamma!

Hej Mamma & kära vänner!

Här kommer ett inlägg från Emma och SG´s bröllop som du, mamma, längtat efter...
Likaså mina vänner som efterfrågat hur det var.
Här kommer det:



Vilken dag - underbart är bara förnamnet!

Brudparet var så fantastiskt fina, alla tal gick bra, Toastmadame försökte hålla i trådarna, vädret var fint, alla var glada och allt smakade fantastiskt gott!

Emma sjöng så fint för sin man, pappa sjöng också under vigseln och sen sjöng Charlotta för brudparet under kvällen. Det var sååå vackert! Inte ett öga var torrt...!

Bonusmamma Eva hälsar till dig och brudparet tackar för telegrammet....! :=)

Vi var i stan tidigt på morgonen, på plats och styrde upp det hela när kära syster var o fixade hår och smink. Vi åkte hem till brudparet när ingen var hemma o packade en väska med övernattningsgrejor så de kunde sova på hotell. Det visste de inte om att de skulle få göra, så döm om deras förvåning när de fick presenten lagom till det var dags att åka med taxin. De skulle lägga ett pussel av en bild på adressen de skulle till...för hur skulle de annars kunna berätta för taxichaffören vart de skulle?

Vi var till hotellet på förmiddagen och fixade allt som skulle finnas på rummet när de kom på natten. Vackert som tusan med rosblad på sängen, bubbelbad, champangeglas, frukt, bubbeldricka och frukost på rummet. Allt för att de skulle få det så romatiskt som möjligt...!



Vi dansade och tokade oss på kvällen...gjorde roliga lekar under middagen och fönstren stod på vidgavel så det fläktade skönt. Massor av foton togs men tyvärr fattas det en del...men man kan inte få allt!
Vimmelbilderna är mest på kompisarna och brudparet...inte många släktbilder tyvärr...har jag upptäckt i efterhand. Jag brukar alltid vara den som fotograferar men den här gången var jag upptagen med alla andra sysslor och hade inte möjlighet att ta så många bilder.

Olivia har foton o brudparet likaså... men inte de jag vill ha!
Fast å andra sidan var det inte mitt bröllop...*ler*
Jag får skylla mig själv som inte "styrde upp" det mer med Olvia o de andra som hade kamera.
Lite synd...vi var ju så fina allihopa...

Nåväl..Brudparet var nöjda med allt och kul hade vi och det var det viktigaste!
Kärleken flödade och de var så vackra tillsammans - verkligen äktenskapstycke!

Kramar
Toastmadame o stolt stora syster
Alexandra


Kommentera här: