Statistik - bloggen

Hej och länge sen, go vänner!!

Jag har gått in och kollat min statistik på bloggen trots att jag inte har skrivit på jätte länge...Och trots att jag har varit dålig på att göra nya inlägg så har jag tydligen en trogen skara läsare som besöker bloggen ofta....Super kul!
Jag har fått mail och fina kommentarer när jag har träffat vänner som säger att de saknar mina inlägg från vardagen. De saknar även bilder på min familj. Jag måste tyvärr vara lite återhållsam med foton på familjen - de kan kopieras och användas utan mitt tillstånd... Jag lägger in en bild lite då och då...håll tillgodo med dem...! De kommer men inte så ofta!
Barnen börjar bli stora och de tycker det är mindre roligt att figurera i mammas blogg...måste jag ju respektera..!
Men jag ska försöka skriva lite mer nu innan skolan och jobbet drar i gång på allvar. Anledningen är att jag har mer tid nu i en vecka för småfolket är inte hemma. Blir liksom mer tid över då...annars har jag brist på tid..så nu tar jag tillfället i akt.
Kul att ni hittar tillbaka till Alexandra P´s blogg - välkomna - men jag är mycket oregelbunden i mitt skrivande. Står ni ut med det så är jag glad o tacksam! Jag glömmer inte att skriva, bara så upptagen med familjen o annat jag gillar; jobba, politik, vänner och läsa!
Kram
Alexandra

Kommentera här: