Vet ni vad jag har gjort??

Stolt och lycklig som få är jag!! JAG HAR KÖPT EN NY BIL!!! Wihiiii!!!!
 
Åh, vad häftigt det är att få lämna sin gamla skruttibangbang på bilfirman och bara hämta ut en ny och åka iväg!! Mohahaha vilken känsla, kan få vem som helt att sväva fram i livet. En ny bil - fattar ni???
Jag - som alltid sett en bil som ett fortskaffsningsmedel (som min bonusmamma alltid sagt och påverkat mig med). Hon skule inte tro sina ögon om hon visste vad jag lagt mina pengar på - EN NY BIL!!
 
Halva släkten var inblandad av olika anledningar till en början och mot slutet var det bara jag och tjejerna som visste vad som skedde...hemligt, hemligt... Jag kände mig så impulsiv och jag sa till mina damer;
"Man lever bara en gång, nu åker vi o kollar på bil!"
 
Jag ska i ärlighetens namn berätta att jag har fått hjälp av min käre vän J och vi har letat och provat och letat vidare... Tjejerna hjälpte mig med lite detaljer som de tyckte var viktiga med den nya bilen. Mr Lito och prinsessan Vanessa blev glatt överraskade av mitt köp likaså Gus.
 
Vägen till min svarta skönhet gick via en annan skönhet - men det är en annan historia som inte skall skrivas offentligt...hahaha! Ellinor är för härlig...Stora O likaså, de banade vägen på bilfirman och jag tror min snygga glasögon gjorde susen på priset...hahahaha!!!
 
Nåväl - nu står den här och kommer att stanna ett tag och lilla Happy har en stor plats att ligga på i bagaget men tror ni hon gör det? Not, hon är en familjemedlem av klass, inte sitter man bak då...Nej, i mattes knä och med högt huvud åker hon med stil och elegans. 
 
Alla nöjda och mest nöjd är jag - självständig och med siktet mot en ljus framtid!
Håll i hatten - här kommer jag mer målvetenen än någonsin! Med fart och nytt blod i ådrorna - se upp våren!!
 
Kram
Alexandra
 
 
 
 

Kommentera här: