Bakom muren finns öppningen

Aberrant Beauty
I april skrev jag ett inlägg som handlade om de nya möjligheterna som skulle komma nu i höst. Och nu är vi här... 
 
För att kunna se nya möjligheter krävs det ibland att vi har mod att våga möta det främmande. Mod att våga se förändringar som något utvecklande och positivt. Jag har skrivit tidigare i bloggen att jag tänkte söka högskolan och se vad det skulle kunna ge mig. Lycklig konstaterar jag att jag kom in på kursen jag sökte och ska börja studera igen om någon vecka. Det kommer att krävas mycket men jag ser möjligheter med utbildningen. Jag ser att bortom vintern så finns det en kommande vår med stora öppningar för mig då utbildningen är avklarad. 
Med nyfikenhet och spänning går jag hösten till mötes där utbildningen blir en viktig del.
 
Kram
Alexandra
 
 

Kommentera här: