Bildbomb från Ellinors student 10 juni 2014

 
Hej kära läsare!
Flera av mina vänner har frågat efter bilder från min fantastiska dotters student. Så här kommer ett litet urval. Jag har beslutat mig för att inte ta med familjemedlemmar och vissa händelser av respekt och för att inte visa det mest privata. Jag är gärna personlig och delar med mig av mycket men den del saker vill jag behålla för mig själv. 
Håll tillgodo!
 
Foto
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så var en del av bilderna visade. Ellinor har MASSOR av bilder och dem får hon själv lägga ut på sin egen blogg när hon har redigerat och fixat med dem. 
Vädret var så vackert och solen lös på en klarblå himmel hela dagen. Det var mycket som hände från det att Ellinor vaknade kl 04.30 tills hon somnade utmattad i bilen när jag hämtade henne och klasskompisen Moa på Pure vid kl 03.30 på natten.
Tack lillebror John för att jag kunde slagga hos dig tills Ellinor ringde och tusen tack alla nära och kära för vad ni gjorde för oss som familj på Ellinors stora dag. Utan Er vet jag inte hur vi hade klarat av att ordna allt så fint för Ellinor. Vi är er evigt tacksamma i evighet! 
 
Många tusen och åter tusen varma kramar!
 
Alexandra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Pävvan:

skriven

Åhh...vilka fina bilder! Tack för att vi fick vara med.
Bilden på dig och mig, bara mössan som saknas annars kan man nästan tro att vi är studenter :) inte 45 år. Stora Kramar

2 anna:

skriven

Hejsan! :)
Vilka otroligt vackra bilder!!! Förstår att det var en underbar dag för er alla!
Din dotter är mycket vacker!
Jag har inte varit inne på din blogg på ett tag,haft så mycket i min egen vardag. Men idag tittade jag förbi.:) Ha det gott!Anna

Kommentera här: