SEMESTER!!

Follow the ocean
 
Nu är det semester och idag kom värmen till Gnesta!
Bara tacka och ta emot. Själv har jag bara kopplat av och inte gjort många knop första veckan. Ja, förutom att träffa en hel hög med kompisar som jag länge har velat träffa. Likaså har jag varit en sväng till Norrköping och Bråvalla festivalen. Dock inte för att delta utan för att köra ett stycke dotter och lillasyster på partaj. 
 
Studenten är över - har många fina bilder men Ellinor har dem i sin kamera i Stockholm. Det blev en fantastisk fin mottagning efter många olyckliga omständigheter. Det viktiga var att det blev som Ellinor hade tänkt sig - det var ju hennes dag. 
 
Nu har jag fyra låånga semesterveckor framför mig när så den första har passerat. Det går alltid åt en vecka att varva ner och förstå att jag är ledig och en vecka att förbereda mig på att ledigheten snart är slut... Så egentligen är det tre veckor effektiv semester...hahaha!!
 
För första gången på fyra år åker vi inte till Göteborg och Partille cup eftersom Ellinor nu har lagt handbollsdojjorna på hyllan för en tid. Olivias och min "egna" vecka är ett minne blott. Lite sorgligt men samtidigt naturligt. Vi får göra något annat istället. Kanske en utomlandsresa...? Det kostar ju lika mycket som en vecka i Göteborg. Hur konstigt det än kan låta. Då får det bli en sista minuten om det står och regnar hela sommaren. Är det fint väder så vill jag vara i Sverige...sommaren är ju underbar - när solen skiner! 
 
Nu hör jag hur Mr Lito tappar något i golvet och en syster som reagerar...ups! Måste avsluta!
På återseende.
Kram
Alexandra
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: