Kärlek rakt in i hjärtat

Igår när jag öppnade min facebook hade Stora O skrivit ett av de vackraste meddelande jag någonsin har fått!
 
"Vill bara säga att jag älskar dig mest av allt i hela världen och att jag är evigt tacksam för allt du gjort för mig. 
Du är den starkaste människan jag känner och ingen kommer någonsin kunna mäta sig med dig. 
Tack för att du tror på mig när ingen annan gör det. Tack för att du andades åt mig och tack för att du aldrig gav upp när jag gjorde det.
Min motor, ängel och mor- som dig vill jag bli när jag är stor!"
 
 
 
 
Mitt hjärta brast nästan av kärlek!!
Finaste kärleksförklaringen får jag leta efter. Det har varit tufft att vara mamma till Stora O under flera år och det har varit ett ensam jobb många gånger att vara förälder till henne. Texten gjorde mig stum.
Att hon nu börjar förstå min kärlek och ta in hur nära jag var henne och hur mycket jag vägrade släppa taget om henne - inte ett barn till, aldrig i livet! Jag minns när jag grät och skrek åt henne att jag redan hade ett barn i himlen och att jag VÄGRADE gå med på hennes tankar om att hennes liv var slut, jag VÄGRADE släppa henne. Vem skulle ha gjort det???
 
När jag så läste hennes fina inlägg kom tårarna och jag börjar förstå att min älskade dotter är på väg tillbaka. Hon mår stundtals bra och vissa stunder mindre bra men det är inte i närheten av vad det har varit. Skulle det någon gång bli lika illa igen så vet vi att det går att få det bättre, det går att komma vidare även om det är tungt, vidrigt svårt och smärtsamt. Den vetskapen vilar vi i och hoppas att vi aldrig mer är i närheten av det helevetet igen!
 
Kram
Alexandra
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: