Mitt snälla liv

Livet som ensamstående mamma med två vuxna damer i huset är ibland underbart! Så länge de hjälper till hemma, tar reda på sina saker och har egna pengar...! ;)
 
willow branches

Men faktum är att jag har gått in i en ny fas i livet - mitt nya liv, mitt snälla liv.
Jag gör det jag vill. Träffar dem jag vill. Gör det jag har lust med. Har jag ingen lust för något ja då gör jag inte det. Lyssnar på mycket böcker och har fixat lite nya tv-kanaler så jag kan slötitta på tv igen. Det har jag inte kunnat göra på många år. Men nu är det dags igen. 
På helgerna men även i veckorna träffar jag mina fina vänner och jag bara njuter av att ha så fina människor omkring mig. 
Jobbet är roligt och härliga kollegor och barn förgyller mina dagar. 
Happy är min ständiga följeslagare och jag älskar mitt alldeles egna sovrum!! 
 
Nu går vi in i våren och jag njuter varje dag. LIVET ÄR SNÄLLT MOT MIG JUST NU och jag njuter!
 
Kram
Alexandra

Kommentera här: