När jag blir stor

När jag blir stor vill jag bli som den här kvinnan - naturlig i allt, förmåga att lyssna inåt, öppen med sina känslor, älskar sig själv och en fantastisk livsnjutare! ;)
 
              Malin Berghagen                                       
                                                                         Malin Berghagen
Malin skriver blogg och jag blir så fachinerad av hennes sätt att uttrycka sig kring sin livssituation. Hon är singel, har levt alla de olika liven som de flesta av oss har gjort i vår ålder. Hon söker och längtar efter en man som hon vill dela sitt liv med på villkor som många skulle "studsa" på. Jag blev så tagen av hennes text i inlägget nedan. Läst det gärna!
 
http://blogg.amelia.se/malinberghagen/2015/01/14/ett-nytt-satt-att-tanka-for-mig/
 
 
Kram
Alexandra
 
 

Kommentera här: