Klarade hemtentan!!!

Tumblr  Study Hard | via Tumblr
 
Hemtantan inlämnad i december för bedömning och för en tid sedan fick jag svaret: GODKÄND!!
Utan kompletteringar eller anmärkningar! Gissa om jag blev glad!!!
 
Nu hamnade jag i ytterligare ett nytt läge; vilket jag älskar! Plötsligt har jag mer att välja på och genast börjar tankarna snurra. Jag har fler möjligheter att göra förändringar den dagen jag vill göra det. Ett annat yrke inom samma ämne skulle passa mig perfekt.
Eventuellt kommer jag att söka en ny kurs på 7,5 poäng så jag får en ännu bredare bas att söka jobb på. Eller så väntar jag och njuter av ledighet och det nya livet jag har utan krav. Skönt med lite lugn och ro under våren och sommaren för att sen kanske studera igen. Jag vet inte...vi får se när och om lusten faller in.
 
Jag kan om jag vill! Det räcker för mig! 
 
Kram
Alexandra
 
 
 

Kommentera här: