Min nya sköna säng

 
 
 
 
 
En mycket trevlig kille ringde mig för en vecka sen på jobbet och sa att han var på väg hem till mig!? Det visade sig vara "lastbilskillen" från MIO som med sin kollega kom till Gnesta med ett stycke säng till mig. Som jag har väntat!! Jag blev jätteglad och fick åka hem tidigare för min fina kollega. Då är det skönt att ha nära hem...
Jag var hemma på några minuter och mötte den trevliga killen i dörren. Med sig hade han en av de mest efterlängtade saker jag någonsin har köpt! Dock omonterad men det är ju inget problem för mig - bra kvinna reder sig själv, ni vet?! En timme senare hade jag och Happy monterat sängen och stolt var jag när den stod där klar och väntade på mig! 
 
Att sängen kom just den dagen passade perfekt eftersom jag skulle ha en nattgäst som jag hade lovat skulle få sova i min säng! Ni må tro han njöt den och nästföljade natt! 
 
Så! Nu står den där; hög, svart och så skööön i mitt nya fina rum. Med 5 kuddar och 2 täcken och bara väntar på mig varje kväll. Vi (sängen och jag) skiljs åt på morgonen och jag lovar att snabbt komma hem och lägga mig igen. Vilket jag också gör...
 
Vi spenderar mycket tid tillsammans. Sängen och jag! 
 
Kram och trevlig helg!
Alexandra
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: