Nytt arbetsår - njuter av livet

Nu har decmberledigheten snart gått mot sitt slut. Vi är inne i januari och ett nytt arbetsår startar på onsdag...två dagar kvar! Här gäller det att njuta - mer kaffe, mer Spotifylista a la svenska låtar och mer lyssna inåt!
Påtår tack!
Sen är jag redo för arbete på onsdag! Ska bara skriva ett inlägg först. Eller kanske två, tre eller varför inte fyra? Tiden finns ju...
 
Vi börjar med en planeringsdag på onsdag. Kvalitetsredovisningens åtgärder och likabehandlingsplanen står på schemat under förmiddagen. På eftermiddagen ska vi träffa vår handledare Jane för första gången. Hon ska handleda oss i projkterande och pedagogisk dokumentation. En skräddarsydd dag efter just vårt arbetslag och våra behov. Sånt gillar jag. 
 
Nej, idag blir en dag med min vän datorn och sen blir det mer målande. Köket står på tur nu när fondväggen är klar!! Jippie!! Här händer det grejer och snart är det klart, på riktigt!
Spotify är min vän och musiken som strömmar ut ger mig energi och kraft. Kaffe ökar på välbefinnandet. Ett sms, en stunds vila och så lyssna inåt. Källan...
 
but first coffee
 
Lägenheten klar, jobbet startar och jag mår bättre än på länge.
Fan, vad livet är underbart - får man känna så?
 
Kram
Alexandra
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: