The Notebook

När jag skrev mitt förra inlägg stod tv:n på och av en slump började jag titta på filmen som visades. Den heter "The notebook" (passande med tanke på mitt inlägg om dagböcker innan...) och jag fastnade för den på en gång.
Sååå romantisk!!! Jag grät och skrattade, rycktes med i det tragiska och blev överlycklig när handlingen blev som jag tänkte mig. 
Bäst av allt var kopplingen från dagboken till romantiken, den eviga kärleken och att det är en sann livshistoria. 
 
Ellinor och Vanessa hade sett filmen för länge sen berättade de. Dock tyckte de det var konstigt att jag inte kände igen den men de lät mig hållas och avslöjade bara att de älskade den också. Efteråt var jag helt tagen av historien.
 
 
 
 
 
  
 
Jullovsfilm med hög romantisk nivå, fylld av känslor och tårar! Eftersom jag missade början på filmen då jag skrev på bloggen samtidigt så ska jag se om den. Först ska vi möta Gus och sen ska jag vinka av honom och Vanessa vid bussen. Efter det hem och hälla upp ett glas vin, njuta av kvällen och filmen. 
 
Kram
Alexandra
 
 

Kommentera här: